Traductor

24 de novembre 2009

Josep Lluís

És curiós com dues províncies del que els polítics ens ha encasellat com a comunitat són tan desconegudes. Durant aquests més de cinc anys que visc a Alacant només he conegut a un ciutadà del nostre poble i tres mestres de Castelló.
Un d'aquests eren director i secretari del col•legi de primària que va iniciar el meu fill els seus estudis.
La setmana passada em va arribar la notícia de la defunció de Josep Lluís, director del Col•legi del Racó del Albir. Nascut en la nostra província vaig parlar lo just, ja que igual que els metges, imagine no ens agrada parlar amb pacients o pares d'alumnes fora del necessari.
Recorde que li vaig regalar amb goig una bandera del Vila-real C.F. al finalitzar el cicle escolar.
No sé si era nascut al Maestrat , L’Alcalatén o la Serra d'Espadà, però sé que va ser enterrat lluny, en la Marina Baixa i que ha deixat uns grats records en l'impuls del recién inaugurat col•legi que deuría ser part de la causa del seu fatal desenllaç.
Aprofite, per això, el realçar la labor incalculable de la docència i el preu que anònimament els costa.
Descanse en pau, Josep Lluís Cortés i Traver. Mestre.

1 comentari:

AMPA RACÓ DE L'ALBIR ha dit...

JO no se escruire molt be en valenciá...así que prefiero hacerlo en castellano. He leido tu entrada sobre nuestro director Jose Luís y quisiera agradecerte el detalle y decirte que haré llegar dicho comentario a sus familiares junto con todas las muestras de condolencia recibidas.
Saludos cordiales,
Gunilla