Traductor

22 d’abril 2008

Aniversari

Avui són dotze els anys que complix el meu fill. A poc a poc es desfigura la imatge que és la qual m'identifica en aquest blog. Cap pare és assenyat per avaluar al seu fill i per tant no ho faré. Tan sols enveje la seua joventut i em col·loque a la seua disposició perquè reba una formació millor que la meua. I les diferències, que és bo que hagen, que ens modelen i que quan només queden els records, que siguen com els meus sobre el meu predecessor. Gratulerer med dagen !

2 comentaris:

Anònim ha dit...

pues Gratulerer med dagen !
Però la propera foto que li fajes al teu fill enfoca mensy les plantes que té darrere!
Salut,
M.Navarro

Paco Montañés ha dit...

Gràcies Manuel, entenc el teu consell. Salutacions a la teua família. Posa't en possibilitats de respondre als teus correus, que ho faig habitualment quan reb un teu.