Traductor

09 d’octubre 2010

Spaniahundene

Res té a veure amb el patètic dia festiu d'avui.
La paraula ve a significar "gossos d'Espanya" i és una associació que ha fundat la meua dona i m'ha nomenat president. El seu objectiu és l'ajuda per a l'adopció de gossos de la comarca que vivim per ciutadans noruecs que viuen o passen vacances és al nostre país.
Avui ha eixit un reportatge en la televisió noruega i estic sorprès del seu impacte.
Accedeixen entre 3 i 4 persones per minut en les primeres dues hores passades de la seua emissió.
Aquests dies no deixarem de contestar a tots els correus.
Curiosament des de totes les parts del món, ja que accedeixen a aquesta TV molts escandinaus disseminats pel món.
La meua dona és avui la dona més feliç del món.
Si vols veure el reportatge, prem :TV 2.(Ara, afina l'orella perquè està en noruec).
I si eres del poble i vols adoptar un gos, m'ho dius !.

2 comentaris:

Pedro Font ha dit...

Estimat Paco, em pareix una tasca molt encomiable la que heu començat la teua dona i tu. La veritat es que dona molta pena vore eixos animalets tan maltractats.

Jo tinc una companya de treball que també està ficà en la protecció de gossos i gats; crec que per la protectora d'animals de Vila-real.

Dilluns li ensenyaré la pagina i el reportatge, encara que entenga res segur que s'alegra molt i qui sap si alguna vegada podeu col·laborar.

Molta sort.

Anònim ha dit...

RIP: San Andrés, Salamero, Valentín, Bison, Perlita, Jarita, Saltaría, Pardito...y 4 sin nombre.