Traductor

22 de gener 2011

La txapela

En el mes de setembre, després del primer partit de lliga i amb la victòria de la Reial Societat, els meus veïns Arantxa i Jose Luis em van regalar gustosament aquesta txapela basca elaborada a Donosti i dedicada al club del poble.
El meu agraïment mutu ha fet que estiga a un lloc privilegiat de la meua consulta, amb la qual cosa aprofite per a mostrar els meues arrels als curiosos que em pregunten.
Pense moltes vegades la qüestió per la qual estan els bascos en aquestes terres. Els veig gaudir del nostre sol però sempre tenen el seu Euskadi en la ment i una amargura amagada al cor.
Em pregunten moltes vegades sobre el nostre poble i sempre sincers em diuen que admiren al Club i volen visitar-nos.
Ara, a pensar en el meu regal si, confie, els guanyem el diumenge.