Traductor

16 de maig 2012

Sant Pasqual 2012


No és especialment grata la celebració de Sant Pasqual d'aquest any. Si be no em puc queixar en lo personal, amb els temps econòmics que corren, el comiat del millor amic del meu pare, segons va deixar escrit en un vídeo, ha suposat que em faltarà la felicitació que li dedique a Pasqualet en aquest dia de la seua onomàstica (a la foto, a l'esquerra, i a la dreta, amb cara d'espantat, el meu pare).

Pasqualet, inventor de la primera màquina de plegar servilletes de paper(veure en Youtube), esportista (solia nadar complits els 90 anys), constructor de maquetes de vaixells (va exposar més de 50 vaixells en una exposició en la Caixa Rural) i el meu padrí, al qui vaig poder adquirir la casa /maset que habite actualment al poble.

Tot un exemple de la amistat de tota una vida.

A ell i els seus fills, gràcies per l'afecte que em va tractar.